یوسف گم گشته باز آید به کنعان…

بعد از مدّتها دوباره نوشتن کمی برایم سخت شده است! خدا پدر این مجلسی ها را بیامرزد که طرح ممنوعیت فعالیت شرکتهای مشابه گلدکوئست را تصویب نمودند تا فرصتی پیدا شود که من دوباره به «بلاگ نوشت» باز آیم و آنرا بروز کنم!
خوب! هر چیزی بهایی دارد که برای بدست آوردن آن بایستی بهایش را پرداخت. من هم به ناچار برای موفقیت در دنیای نتورک مارکتینگ می بایست «زمان» زیادی را سرمایه گذاری می کردم. و از آنجائیکه مثل همه افراد نوع بشر در شبانه روز تنها 24 ساعت در اختیار داشتم، لذا این امر میّسر نمی شد، جز با کم کردن و حتّی حذف کردنِ زمانِ برخی از فعالیتها و افزودن به زمانِ این فعالیت جدید که برای من اولویت بالاتری داشت.
امّا حالا که بخاطر تصویب قانون جدید، کار نتورک مارکتینگ در ایران تا حدودی کُند شده است، لذا این فرصت بدست آمد که در سرمایه گذاری «زمان»، بتوان به اندازه زیادی صرفه جویی نمود. و این فرصتی شد که من بار دیگر سری به «بلاگ نوشت» بزنم و دردِ دلی خالی نمایم!
البته از خدا پنهان نیست، از شما چه پنهان، که گرچه در این مدّت من حضورِ نوشتاری در اینجا نداشتم(!) امّا باور کنید که همه وقت در فکر اینجا بوده ام و خیلی دلم برای بلاگشهر تنگ شده بود. گرچه دوستان وبلاگ نویس می دانند که یک بلاگ نویس واقعی هرگز نمی تواند بدون بلاگ زنده بماند. شاید من یک بلاگ نویس واقعیِ واقعی نباشم، امّا من هم از این قاعده مستثنی نبوده ام، و در این مدّت وبلاگی را برای فعالیت جدیدم براه انداخته بودم و بتازگی با نام «کوئست نتورک» تجربه جدیدی را آغاز نموده ام.
امّا در این مدّت به ازای بهای گزافی که پرداختم، آموزه ها و تجارب تازه بسیاری بدست آوردم که خیلی با ارزش هستند. تا آنجا که دیدم را نسبت به زندگی تغییر داده اند. إن شاء الله در اولین فرصت درباره این تجارب بیشتر خواهم نوشت.
امّا ادب حکم میکند که در این پست، از تمامی دوستانی که در این مدّت جویای حالم بوده اند کمال تشکّر را داشته باشم و برایشان آرزوی سربلندی و پیروزی در تمامی مراحل زندگیشان بنمایم.
(این قدر ملامآبانه نوشتم(!) که بالاخره یادم اومد که الآن ماه رمضون است!) امید دارم که ماه مبارک رمضان برای تمامی مخلوقین خدا ماه پر خیر و برکتی باشد. و عبادت اهل عبادت نیز مورد قبول درگاه احدیّت قرار گیرد.
برچسب‌ها:

پاسخی بگذارید

